Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 14 maart 2018

Rusland zegt superieure kernwapens te hebben, nu komen de 'deskundigen' wel met de waarheid over het Russisch defensie budget........

Ongelofelijk, maar alweer waar: nu Rusland zegt superieure kernwapens te hebben, komen de zogenaamde deskundigen plots met de waarheid over het Russische defensie budget vergeleken met dat van EU NAVO landen.......

De Russische claim aangaande de superieure kernwapens wordt als belachelijk afgewezen door deze deskundigen en terloops wijst men op het relatief lage defensiebudget van Rusland, vergeleken met dat van de EU NAVO lidstaten. Ofwel: het zou onmogelijk zijn om met zo'n budget dergelijke raketten te ontwikkelen (raketten die niet onderschept kunnen worden, daar ze op 'supersonische snelheid' vliegen).

Het defensiebudget van EU NAVO lidstaten, zou volgens deze deskundigen 4 keer zo groot zijn dan dat van Rusland........ Oké dit was al lang bekend, maar werd nooit genoemd als men weer eens liep te zeiken over de lage bijdragen op defensiegebied van de EU NAVO lidstaten.....

Ongelofelijk dat deze angst- en haatzaaiers, zoals Wijninga van het Haags Centrum voor Strategische Studies (HCSS), eerder altijd de indruk wekten dat Rusland veel meer uitgaf aan defensie en men nu plotsklaps wel over dit aanzienlijk lagere budget begint......

Het lijkt me dan ook overduidelijk dat het 'heren' als Wijninga dun door de broek loopt..... Tja als je jarenlang hebt lopen liegen en keer op keer verhogingen van het defensiebudget hebt bepleit, is het wel bijzonder vreemd dat Rusland, ondanks dat (de VS alleen geeft al 7 keer meer uit aan defensie dan Rusland), superieure wapens weet te ontwikkelen......

Benieuwd of deze figuren durven te klagen bij hun broodmeesters van het militair-industrieel complex en de NAVO waar zij voor lobbyen........ 'Ik schat van niet......'

Zie ook: 'Poetin verwacht aanval op Rusland en geeft alvast de reactie van Rusland daarop weer: de wereld zal vernietigd worden......'

7 opmerkingen:

  1. Precies!!!

    Waarom lees ik dit nou toch nooit eens in de krant?

    Of hoor ik de het nooit eens uit de mond van een nieuwslezer van een van de journaals?

    Zijn ze nou echt allemaal zo dom?

    Bedankt weer voor je duidelijke en mooie stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De reguliere media steunen de algehele anti-Russische propaganda van de VS, waar het grootste deel van de westerse politici blindelings achteraan lopen. Het gaat tenslotte om het behalen van veel winsten, zoals in deze door het militair-industrieel complex. Daarbij wil men het liefst een 'hete' oorlog voeren tegen Rusland (daar men uiteraard weet, dat het Russische leger, zonder kernwapens, geen partij is voor de NAVO). Vandaar ook de uitbreiding van de NAVO richting Moskou.

    Dank voor je reactie. Mvg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja oke dat is allemaal wel bekend natuurlijk, ben het ook helemaal met je eens, maar nieuwslezers als b.v. Rob Trip etc. die hebben toch hersens of niet?
    ( het lijkt vaak van niet moet ik toegeven; de debiliteit straalt ervan af, met dat rondlopen door die studio en suggestieve vragen aan "correspondenten" ter plaatse, die dan hun mening gaan geven en niet feitelijk nieuws)
    Ik zou me echt doodschamen als ik al dat gelul op tv zou moeten uitkramen en in een persoonlijkheidscrisis terecht komen!

    Ik kan me toch niet voorstellen dat echt álle Nederlandse journalisten zo dom zijn dat ze dit soort dingen nou nooit eens in de kranten publiceren.
    Ik vind het surrealistisch vreemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je stuk trouwens doorgeplaatst op mijn blog op steemit.
    Helaas weinig volgers daar, maar het staat er toch op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Bas,

    Ben gisteren het grootste dag niet op het net geweest en regeerde daarom eerder op jouw laatste reactie.

    Maakt niet uit, Steemit kan een mooi alternatief worden voor Facebook.

    Met vriendelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grootste deel van de dag (ben een beetje stuk van gisteren)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben ik toch nog dommer bezig dan ik eerder dacht.....

    Wat betreft jouw tweede reactie op dit bericht: Max van Weezel durfde zelfs te stellen dat hij zich als journalist kan voorstellen bepaald nieuws niet openbaar te maken...... Daarnaast zijn journalisten van de publieke omroep afhankelijk van hun 'brood heer', die in 99% van de gevallen het grootste deel van het waardeloze regeringsbeleid steunen (ook op buitenlands gebied). Hetzelfde geldt op een andere manier voor 'commerciële journalisten', die in bijna de volle 100% werken voor miljardairs en beursgenoteerde media bedrijven......

    M.v.g.

    BeantwoordenVerwijderen