Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 2 januari 2018

Jos Palm (presentator OVT) spreekt over 'Me Too gedoe' en vindt Jorge Zorreguieta, de fascistische vader van Maxima: 'klein fout.....'

Het was afgelopen zondag weer eens bal op Radio1, 'bal' met de monkelende katholiekenlikker Jos Palm.

Men sprak over mensen die in 2017 zijn overleden en rond 10.38 u. was het de beurt aan Kate Millett, vaak aangeduid als radicaal feministe. Eerst wist Palm al te bevestigen dat er altijd jaloezie is geweest in de vrouwenbeweging. Dit daar zwatelaar Wim Berkelaar stelde dat hij altijd het (m.z. 'de') idee had dat er wat jaloezie was in de vrouwenbeweging, waarop Palm het nodig vond te zeggen "Altijd, altijd......"

Daarna vond Palm het nodig om te zeggen: "Het Me Too gedoe" Daarop werd hij door de andere presentator, Laura Stek (die weer niet op de Radio1 site van de NPO wordt genoemd) gevraagd wat hij daarmee bedoelde. "Ik bedoel het niet onaardig", aldus Palm....... Nee, hoe kom je erbij als je iets aanduidt als 'gedoe....' NB een vrouwelijke gast, Marka Valenta, de 100.000ste 'Amerikanist', nam het op voor Palm en stelde: "Ik kan hier wel een klein beetje in meegaan hoor Jos....."

"We gingen naar 'klein fout'", (en na wat gemompel:) "Of laat ik het simpel zeggen 'Zorreguieta'", aldus Jos Palm, toen het verleden van de fascist Zorreguieta (de vader van uw 'koningin') ter sprake kwam....... De vrouw die hier over vertelde, ik dacht Valenta, stelde dat Zorreguieta op de hoogte is geweest van de 30.000 'verdwijningen.....'* Nee, echt 'klein fout', de schoft Zorreguieta..... Men kapte deze vrouw overigens snel af, 'immers negatief nieuws met betrekking tot de 'koningin' hoort men niet graag bij de VPRO.......

Hoe is het mogelijk dat deze Palm nog steeds OVT mag presenteren, wat deze zakkenwasser in de loop van de tijd aan foute uitspraken deed is al lang niet meer op 10 handen te tellen.........

Overigens, wat betreft gelijkheid tussen man en vrouw, is wat betreft de Radio1 uitzendingen overdag, OVT het enige programma dat alleen gebruik maakt van de meer dan achterlijke en uitzonderlijk vervelende jaren 50 machostem van Hans Hogendoorn en niet van diens vrouwelijke evenknie (die iets minder irritant is) Eva Zeijlstra....... Deze twee zijn in de overige programma's meestal samen te horen, al moet ik toegeven dat ik niet naar het meer dan vervelende programma 'De Sporttribune' van ouderenomroep MAX luister en 's zaterdags als Argos is afgelopen, onmiddellijk overschakel naar een andere zender, meestal WDR 5 waar dan een meestal uiterst vermakelijk cabaret programma volgt (van 15.00 tot iets voor 17.00 u.)

VPRO radio is verworden tot een conservatieve oude mannenomroep (op TV kijk ik al helemaal niet meer naar de VPRO, teveel bagger.....)

* 'Verdwijningen': bedoeld werden de martelingen en verkrachtingen op linkse intellectuelen door de fascistenkliek van Videla, mensen die later boven zee uit vliegtuigen werden gegooid (waar Julio Poch gegarandeerd aan heeft deelgenomen, hij was niet voor niets officier en piloot van en voor de fascistische Videla junta...)

Zie ook: 
'Me Too: BBC's Stephen Sackur (Hard Talk) probeert de slachtoffers en daarmee de beweging onderuit te halen'

'Terry Gilliam (o.a. Monty Python) is dement en een akelige seksist......' (hij verdedigde o.a. opperschoft Harvey Weinstein)

'Jort Kelder (presentator Radio1): vrouwen vragen mij hen te verkrachten.........' (dit zei Kelder in reactie op de Me Too beweging. Voor deze uitspraak werd hij niet eens tot de orde geroepen door de hoofdredactie.......)

Voor meer foute uitspraken van Palm, klik op het label 'OVT', direct onder dit bericht. (trouwens de presentator van het mede door VPRO gemaakte programma Argos is Max van Weezel, die stelt dat hij als 'journalist' niet alles meldt aan het publiek..... Voor meer berichten met van Weezel, klik op het label met zijn naam.....)... Overigens: als je meerdere berichten met dezelfde titel ziet verschijnen, even opnieuw op het betreffende label klikken, onder het laatste gelezen bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten