Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 23 augustus 2016

Pechtold zet plotsklaps in op vaste banen...... Zandzakken voor de deur!!

Als de vos de passie preekt, boer pas op je kippen! Dit cliché speelde direct door m'n hoofd, toen ik de aankondiging van Kockelman hoorde, dat de neoliberale pooier Pechtold te gast zou zijn in Standpunt NL, om daar te pleiten voor meer vaste banen. Dit is zelfs een belangrijk punt in het D66 verkiezingsprogramma voor de komende Kamerverkiezingen.....

Ik had maar heel weinig tijd nodig voor Standpunt NL, daar D666 hufter Pechtold al in het begin van zijn betoog stelde, dat het ontslagrecht nog verder versoepeld moet worden....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Kortom: Pechtold wil meer vaste banen, die dat alleen in woord zijn, daar de werkgever, als hij met z'n verkeerde been uit bed is gestapt, je zo hup de straat op kan schoppen....... Uitermate flexibele 'vaste banen' dus.......

Bij deze wil ik voorstellen deze banen 'Pechtold fopbanen' te noemen!

De bedoeling van Pechtold is duidelijk: meer hypotheekverstrekkingen door banken aan werknemers..... Banken doen immers moeilijk als je geen vaste baan hebt. Daarover gesproken, de Rabobank liet vandaag weten, dat werknemers sneller een hypotheek moeten kunnen krijgen, zonder werkgeversverklaring........ Logisch: een groot deel van slecht gedekte hypotheken, worden door de overheid (dus u en ik) gegarandeerd, met de nationale hypotheekgarantie........ U weet wat dat betekent: als het mis gaat mogen u en ik, de belastingbetaler opdraaien voor alle ellende......

Veel werkgevers laten al langere tijd weten, dat ze liever vaste krachten in dienst hebben, die zijn veel meer gemotiveerd, dan flexibele krachten; ik vrees dat deze werkgevers niet blij zijn met de 'Pechtold fopbanen....'

Wat een oplichter, jezus christus!!

Zie ook: 'Pechtold, sociale hervormingen, verkiezingen, Pechtold dreigt de kiezers....... OEI!!!'

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten