Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 20 mei 2016

BBC World Service bol van EU propaganda........

Het kan geen toeval meer zijn, ik bedoel: ik luister niet 24 uur per dag naar de radio, maar telkens als ik afstem op BBC World Service en ik luister zeg drie kwartier, komt er minstens één keer propaganda langs voor de EU.

In de specifieke nieuwsprogramma's, waar het als nieuwsonderwerp voorbijkomt, lange pleidooien voor de EU, afgewisseld met korte tegenreacties van de mens op straat, zonder dat die persoon iets kan uitleggen........ Op z'n best worden uitspraken van bekende EU tegenstanders uitgelicht, die dan via een semi-intellectueel pleidooi worden afgebrand, ook weer zonder dat de hele argumentatie van die tegenstander aan bod komt........

De reguliere pers in GB, maar ook hier en elders in het westen, heeft de onafhankelijke en objectieve berichtgeving ten grave gedragen..... Smerig en uiterst triest!

Zie ook: 'Brexit Campaign Plumbs New Depths as British PM Equates Putin with Terrorist Leader' Dit bericht komt van het blog van Stan van Houcke, hierin wordt Putin als de grote promotor van een Brexit neergezet, plus een uiterst smakeloze vergelijking.......

        en: 'BBC anti-Russisch propaganda en verder nepnieuws (of: 'fake news')........'

Voor meer berichten n.a.v. het hierboven gestelde, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten