Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 23 oktober 2015

CheapTickets.nl heeft geen moeite met het uitzenden van haar reclame in een uiterst trieste video.....

Mensen, dom van mij, maar afgelopen woensdag berichtte ik over Farid Shawky, een 6 jarig Jemenitisch jongetje dat bij een raketaanval omkwam in Taiz*. In dat bericht vergat ik erbij te vermelden, dat bij het afspelen van de video, waar deze jongen angstig vraagt, niet begraven te worden, er in het begin van die video een achterlijke reclame te zien was van CheapTickets.nl......

Uiteraard zal dit bedrijf, dat lekker meehelpt de wereld naar de gallemiezen te helpen, zich verweren met het argument, dat zij alleen betalen voor het uitzenden van hun reclame en ze geen invloed hebben op de keus van de video waarin deze bij aanvang wordt getoond....... Uiteraard gelul van een dronken aardbei, immers als klant kan je wel degelijk eisen, dat de reclame niet in uiterst trieste of gewelddadige video's wordt getoond.........

Direct na de ramp met vlucht MH17 heb ik geen video's bekeken, maar ik neem aan dat de reclames voor vliegvakanties, toen 'even' werden achtergehouden....... Datzelfde had CheapTickets.nl kunnen eisen van YouTube, de klant betaalt en de klant bepaalt!!

* Zie: 'Farid Shawky 6 jaar, vermoord, met dank aan Saoedische bemoeienis in Jemen.......'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten