Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 26 juni 2015

Veteranendag en 'in dienst van de vrede...'

Ik plaatste onlangs al een bericht, over de komende veteranendag en de reclame daarvoor gemaakt met PvdA huppeltrut Verbeet*.

Gisteren hoorde ik dit spotje weer eens en wat me eerder niet opviel (dit soort boodschappen gaat tijdens het schrijven langs me heen): Verbeet stelde dat die veteranen zich hebben ingezet voor de vrede........ ha! ha! ha! ha! ha! Oh ja, vandaar die oorlog tegen Indonesië en Irak......

* Zie: 'Gerdi Verbeet 'schreeuwt' om aandacht voor veteranen en in de VS wordt veel meer gedaan voor deze ex-militairen...... ha! ha! ha! ha! ha! ha!'

Voor meer berichten over veteranendag en/of Verbeet, klik op het betreffende label, onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten