Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 21 mei 2015

Gerard Schouw (D66) naar Nefarma, hup met een dikke portemonnee aan de dierproeven!

D666 onderknuppel Gerard Schouw vertrekt naar Nefarma als ik me niet vergis wordt hij daar algemeen directeur. Geheel niet toevallig, schreef ik gisteren een bericht over Dijsselbloem en Gerd Leers, de eerste wil dat er meer afstand komt tussen de politiek en het bedrijfsleven, dus politici moeten niet zo makkelijk overstappen naar het bedrijfsleven (heel slap: tot 2 jaar na politieke functie) en 'onze' Limburgse sjoemelaar Gerd Leers, die nu directeur is van een uitzendbureau voor ex-politici (GP-Staffing), hij was het daar geheel mee oneens, zoals u zult begrijpen*. Zelfs het slappe betoog van Dijsselbloem, voor een afkoelingsperiode, heeft Schouw dus geheel aan zijn laars gelapt: hij neemt ontslag uit de politiek, om directeurtje te kunnen spelen, tegen een godsvermogen aan salaris.

Trouwens dat D666 heeft nogal banden met dit bedrijf, als ik me alweer niet vergis, is Pia Dijkstra daar een graag geziene gast..... Logisch ook wel, dat zo'n groene en duurzame partij als D66 warme banden onderhoud met een bedrijf dat proefdieren misbruikt, nou zeg maar doodmartelt........ Benieuwd welk baantje lobbyist Dijkstra na haar politieke leven aangeboden krijgt.......

Overigens zei Schouw het volgende over zijn keuze voor de politiek: ' "Ik ben de politiek ingegaan om dingen te veranderen. Ik wil sturing geven en niet alleen van buitenaf roepen dat iets in de samenleving niet klopt......." ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een bedrieger!

* Zie: 'Gerd Leers (CDA) vindt belangenverstrengeling de normaalste zaak van de wereld........'

Voor meer berichten over Schouw, Dijkstra en/of Leers, klik op het label met hun naam, onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten