Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

maandag 5 januari 2015

Kerkdienst voor NIET omgekomenen, prominent in Radio1 nieuws........

Vorige week, brandde een protestantse kerk in het Zeeuwse Hoek af, ik verbaasde me toen al, over het feit, dat omwonenden via een app werden gewaarschuwd, ramen en deuren gesloten te houden*. Gistermiddag donderde ik uit mijn Azijnpisserstoel, toen ik in het Radio1 nieuws van 12.00 u. een deel uit de kerkdienst hoorde, die de dominee van de afgebrande kerk mocht houden, in een andere, meer fundamenteel protestantse kerk. Excuseer: GODGLOEIENDEGODVERDOMME!!!! Alsof er 30 mensen waren omgekomen bij die brand, zo zat de dominee te zwetsen...... Natuurlijk was de grootste sensatie zoeker in deze, de NOS nieuwsredactie, die voor dit onderwerp had gekozen, totaal belachelijk. Tegen het eind van het nieuws even laten weten, dat de kerkdiensten 'van de afgebrande kerk' verplaatst waren naar een andere kerk, was al te veel 'eer' geweest............
Wat is dit voor kul? Jezus christus!!!!

* Zie: 'Kerk brand af, burgers gewaarschuwd via NL-Alert......... AUW!!!'

Voor meer onzin, dan wel zaken als ordinaire sensatie brengen, klik op 'sensatie radio', onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten