Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zaterdag 3 januari 2015

Haagse Stadspartij: zeg hoe zit dat nu met die 'anarchisten...??'

Afgelopen maandag schreef ik op deze plek een stukje over de voorman van de Haagse Stadspartij (HSP), Joris grofgraaier Wijsmuller*. Later bedacht ik mij, dat toen ik deze partij leerde kennen in 1999 (als ik me niet vergis), er een aantal Haagse 'anarchisten'  lid was van deze partij. Dat verwonderde mij toen al 'enigszins', maar ik ben wel uiterst benieuwd of deze zogenaamde anarchisten, nog steeds lid zijn van de partij, nadat Wijsmuller zich voor de zoveelste keer als een autocratische bestuurder ontpopte en vanwege de macht alsnog akkoord is gegaan met een peperduur Spuiforum.........

Anarchisten in een politieke partij en dan het ene compromis na het andere sluiten en reken maar dat Wijsmuller veel zal overleggen in achterkamertjes.......... Waar ik nog bij moet vermelden, dat Wijsmuller vorige week nog durfde te zeggen, dat hij wel 'de grenzen bewaakt', waarmee hij bedoelde, dat hij rekening houdt met zijn achterban, wat betreft te nemen besluiten.... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Jezus wat een bedrieger!!!

* Zie: 'Wijsmuller deed in september z'n oorbel uit, omdat hij zag dat dit niet gepast was...........'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten