Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 22 juli 2014

Timmermans nu ook smartlapschrijver, plus een open sollicitatie voor de VN

De infantiele PvdA volksverlakker Timmermans heeft gisteren een 'emotioneel' beroep gedaan op de VN Veiligheidsraad, voor een veroordeling van Rusland en de opstandelingen in Oekraïne. Timmermans had een smartlap geschreven, waar de eerste beste zanger(es) van dat genre jaloers op zou zijn.

Timmermans: "Tot ik sterf zal ik niet begrijpen dat het zo lang duurde voordat reddingswerkers in Oekraïne hun moeilijke werk mochten doen, en dat menselijke resten gebruikt zijn als politiek spelletje. Ik hoop dat ik dat nooit meer hoef te zien". Over politieke spelletjes gesproken, Timmermans heeft al maanden de deuren in Brussel plat gelopen voor een hoge functie binnen de EU, gisteren liet hij zien, dat hij ook in is, voor een hoge functie bij de VN.........

Het is duidelijk dat Timmermans m.n. Rusland verantwoordelijk stelt voor het neerhalen van vlucht MH 17, dit terwijl het niet eens zeker is, dat het vliegtuig is neergehaald met een raket vanaf de grond, of vanuit een straaljager..........

De open sollicitatie van Timmermans zit vol aannames, laten we hopen, dat men daar doorheen prikt, bij dit lamme VN orgaan, met een nitwit als Timmermans is de VN al helemaal niet gebaat........

Hé Timmermans, weet je wat ik niet begrijp: dat de minister van Buitenlandse Zaken, spreekt over daders, terwijl niet duidelijk is, wat er is gebeurd en het verder normaal vindt, dat vliegtuigen die opstijgen vanuit zijn land, over oorlogsgebied mogen vliegen, naar dat laatste zou zelfs een strafrechtelijk onderzoek moeten volgen!!!

Zie ook: 'Malaysia Airlines MH 17, of sensatie Radio1...........'
        en: 'Tony Abbott, of: hoe schofterig kan een premier zich gedragen....
       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten