Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 12 februari 2014

Plasterk, Nederlanders alweer bedonderd door Rutte 2

Weer zijn we besodemieterd door Rutte 2, Plasterk heeft gelogen, draait er een verhaal uit, waar de honden geen droog brood van lusten en uiteindelijk durft deze plork gewoon te blijven zitten........ PvdA windvaan Samsom, wiens beloften en afspraken ongeveer een half uur na uitspraak van kracht blijven, had het gore lef, te zeggen, dat hij de motie van wantrouwen, gedaan door de oppositie, onbegrijpelijk vindt...... Daarbij wees hij op het eerste deel van het debat, waar de Kamer voor het grootste deel akkoord ging met het belachelijke gedraai en getover met woorden. In plaats van blij te zijn, dat die poppenkast geloofwaardig werd geacht, gebruikt Samsom dit juist om de, volkomen terechte motie van wantrouwen, als belachelijk weg te zetten........ Je snapt werkelijk niet wat deze Samsom in een democratie te zoeken heeft, jezus wat een schoft!!!

Weet je wat ik, naast jouw commentaar belachelijk vind Samsom? Dat Plasterk het gore lef had, om te blijven zitten en niet al voor aanvang van het debat, de conclusie trok, dat hij totaal ongeloofwaardig is geworden en in het belang van politieke geloofwaardigheid, er maar één moreel juist besluit overbleef: opstappen!!

Plasterk heeft zogenaamd, bijna een maand nodig gehad, om te begrijpen wat hij had gelezen, in de documenten, waaruit hij in zijn Nieuwsuur optreden van 30 oktober jl. voluit zat te liegen....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! Deze hufter durft zich wetenschapper te noemen........ Hij moet al voor het voornoemde optreden hebben geweten, dat hij zat te liegen, als hij dat niet wist, is het nog veel erger dan je zou denken, dan blijft er maar één conclusie over: Plasterk is totaal incapabel voor de functie die hij nu vervult!!! De regelmatige lezer van dit blog, weet dat ik dit al heel lang vind, maar dat geldt voor het hele kabinet Rutte 2, dat was al duidelijk bij de presentatie van dit kabinet en het kabinet heeft dit met overtuiging bewezen: records op de gebieden van: werkloosheid, faillissementen, mensen in diepe armoede, huisuitzettingen, een recessie die meer dan 2 jaar aanhoudt (0,5% verbetering, maakt een verlies van hele procenten niet goed!) en tot slot een zwaar wantrouwen in de politiek, bij de meeste burgers in dit land!!!!

Dan nog de manier waarop Plasterk zat te lullen, soms keek hij tijdens zijn betoog 'minutenlang' naar VVD stoephoer Hennis-Plasschaert...... ha! ha! ha! ha! ha!

"Ik heb een verklaring gepresenteerd, terwijl ik niet zeker wist of die correct was. Dat was beslist zeer onverstandig van mij. Ik had dat niet moeten doen. Een niet vaststaande verklaring opperen, was een verkeerde keuze. Ik had me moeten beperken tot wat ik met zekerheid kon zeggen. Ik bied daarvoor mijn excuus aan'', aldus het valse rode hoedje Plasterk...... ha! ha! ha! ha! Op 30 oktober wist hij anders wel zeker, dat hij uit een geheim document zat te lepelen!! 
Dan de verdediging, dat hij, in het kader van de staatsveiligheid, de Kamer (en het volk) niet kon vertellen, dat hij had gelogen, daar hij anders de werkwijze van de inlichtingendiensten moest prijsgeven.......... ha! ha! ha! ha! ha! ha! Totaal ongeloofwaardig zak!!!

Dan nog zijn achterlijke verklaring, dat 'wij' (de AIVD en Plasterk) niet massaal de Nederlander afluisteren, terwijl heel de wereld weet, dat hier in verhouding, verreweg het meest en langst wordt afgeluisterd, al meer dan 40 jaar nota bene!!!!!


Meer over Plasterk's leugens:
Plasterk loog over afgetapte telefoongesprekken.
Plasterk loog keihard over NSA afluisterschandaal.
Martijn van Dam: Plasterk heeft daar vast een goed verhaal bij.......
Hennis-Plasschaart waarschuwt Plasterk........ 
Plasterk, de NSA...........
                                               


Geen opmerkingen:

Een reactie posten