Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 1 februari 2013

Samsom loog de werknemers van de sociale werkplaatsen voor

"Mark jij pakt de mensen hun kansen af en dat maakt mij razend" en: "Als ik ooit één moment twijfelde waarom ik ben opgegaan voor de partijleider van de PvdA, jullie zijn mijn bewijs. Ik ga voor jullie strijden, die wet gaat van tafel, het kabinet gaat weg en in ieder geval zorgen we ervoor dat jullie je werk houden.” Dit zijn een paar uitspraken, die Samsom op 22 maart vorig jaar deed, tijdens een demonstratie op het Malieveld tegen de bezuinigingen op de sociale werkplaatsen.

Bijna een jaar verder, de PvdA zit in het kabinet, dus de sociale werkplaatsen kunnen gerust adem halen, de bezuinigingen gaan van tafel..... Nou nee, integendeel, Jette 'roltmaardoor' Klijnsma, die de hele wereld wel wil laten zien, dat zij gehandicapt is en dus pal zou moeten staan voor lotgenoten, heeft beslist, dat de sociale werkplaatsen uiteindelijk verdwijnen: per 1 januari 2014, zullen er geen nieuwe krachten meer de WSW in mogen stromen, waardoor die werkplaatsen uiteindelijk failliet zullen gaan, immers er zijn uiteindelijk te weinig mensen over, die nodig zijn om nog opdrachten aan te kunnen nemen.......

Of gaat wanpresterend PvdA tutje Klijnsma straks 'vrijwillig' mensen met een uitkering verplicht te werk stellen in die werkplaatsen*, die dan een ander etiket krijgen? Eén ding is zeker, de gehandicapten, die je tot de zwakste groep in deze samenleving kan rekenen, zijn het spreekwoordelijke kind van de rekening........

*Zoals haar collega PvdA lid, de enorme klootzak wethouder Florijn in Rotterdam tracht te doen (diens Westlandbus project is intussen 'een stille dood gestorven').

Nog steeds blij, dat u op deze partij van leugenaars en hypocrieten stemde?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten