Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 28 oktober 2011

Atsma en de asbestverwijdering uit scholen

De CDA boerenlul Atsma is gister weer eens begonnen over de asbestverwijdering uit scholen. Dapper vertelde hij nog eens, dat de scholen met een (peperdure) inventarisatie moeten komen. De overheid wil daar zelf geen cent aan uitgeven.
Zie mijn bericht van 19 februari 2011:
http://deazijnpisser.blogspot.com/2011/02/asbestverwijdering-scholen.html

2 opmerkingen:

  1. Ik lees uw beschouwingen met belangstelling en vaak met instemming. Alleen dat gescheld vind ik zo afstotelijk. Moet dat nou echt? U lijkt soms wel een PVV-er. Of lijdt u aan het syndroom van Tourette?
    Als u iemand een boerenlul of nog erger noemt hebt u waarschijnlijk wel gelijk, maar dat hoeft niet altijd gezegd te worden. Het leest gewoon niet prettig, dat gescheld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geachte Anoniem,

    dank voor uw reactie. bij de start van dit blog, gaf ik aan wat daar mijn motivatie voor was. Deze motivatie zou zichtbaar moeten zijn bij bezoek aan dit blog, ik heb dat zojuist veranderd (weliswaar onder aan de pagina). Nee, ik lijd niet aan Tourette, ik neem aan dat lijders aan dat syndroom hun tekst corrigeren voor verzending.
    De spelletjes die dagelijks met ons worden gespeeld, door politici, dienstverlenende instanties, onderwijzende organisaties, religieuze organisaties, 'liefdadigheidsorganisaties', multinationals enz. enz., maken mij dermate boos, dat ik niet anders kan dan flink schelden. Lewis Black, een filosoof-entertainer, heeft het al vaak gezegd, schelden op kwaadwillenden lucht op. Bovendien hebben deze figuren alle recht op juiste bejegening, door hun gedrag, wat mij betreft verspeeld tot in de eeuwigheid.
    In de hoop dat u hier enigszins begrip voor op kan brengen en toch mijn blog zal blijven volgen, groet ik u vriendelijk.

    BeantwoordenVerwijderen